lauantai 24. maaliskuuta 2012

Tangerine taukoilee

Kuten jotkut ovat ehkä huomanneetkin, olen ollut hiljaiselolla useamman viikon. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että 15. päivä muutimme poikaystävän kanssa uuteen asuntoon ja viimeiset pari viikkoa ovat olleet aivan käsittämätöntä muuttamisrumbaa.

Tässä uudessa asunnossa ei oo myöskään kiinteä nettiyhteyttä (vielä) ja nettitikkujen kanssa tappeleminen ei ole ainakaan mun lempihommaani. Mun oma koneeni on myöskin huollossa tällä hetkellä, joten pääsyä nopeaan FTP-päivitykseenkään ei ole, vaan Calan sivut pitäisi päivittää awardspacen kautta yksitellen.

HCT:lle olen lupaillut jo pidemmän aikaa tehdä uutta ulkoasua, mutta sekin on hiukan jäissä siihen asti, kunnes saan oman, rakkaan, Photoshopilla varustellun koneeni käyttöön.

Mutta älkööt huoliko! Huhtikuun pitäisi olla jo huomattavasti selkeämpi kuukausi kun saadaan muuttolaatikon purettua, tavarat paikoilleen ja elämä rullaamaan. Tämän jälkeen mulla pitäisi olla taas enemmän aikaa virtuaaliharrastukselle (kunhan vaan saisi oman koneen ja hyvän netin ...). Mun piti liittää tähän tekstiin kuva muuttolaatikoiden täyttämästä eteisestä, jotta saisitte hiukan kuvaa tilanteesta, mutta toinen osapuoli oli heittänyt ne kaikki varastokaappiin sillä aikaa kun leivoin. :C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti